Wednesday, June 14, 2006

We have left the country!

Jadda jadda, svaert sa internasjonale man blir berre man sette sej i et fly med kurs vekk fra landet. Men no e vi altsa pa vei. New York City e enda naken tima unna, vi sitte akkurat no pa Heathrow og slar ihel tid. Vi har veksla pengar og fatt ett hyggelig, men dyrt gjensyn med Starbucks Coffee.
Kristin he lant med sej halve New York-avdelinga til biblioteket i Haugesund, og dekorert bokene med gule post-its som fortelle ka som e attraktivt. Ej trur vi trenge mykje meir enn ei veke, Kristin!! Ej begynne a kjenne at ej gleda mej enormt til a vare i USA igjen. Det e noke med amerikansk sprak og vaeremate som berre appellera veldig til mej. Det va nok ikkje for ingenting at ej vart stempla som 50% amerikansk av engelsklaereren min pa vgs etter ej kom heim.

Kristin blogga litt fra turen ho og, sa berre folg linken fra sida mi. We'll be back with further reports!

2 comments:

Anonymous said...

Takk for to mld via pappa! Artig at Kristin har forberedt seg så godt til turen. Tenker dere får det kjekt. Husk å plastre helene i nye sko da Kristin... Det skal pappa gjøre neste gang på skitur! Klem fra mamma.

Anonymous said...

Hallå!!

Så gøy!!! Eg og vil på ferie!!! Dere må kose dere kjempemasse!! Så skal eg prøve å komme over "eg-skal-aldri-mer-gå-i-klasse-med-de-
kjekke-folkene-i-f-03-mer-depresjonen" min... Det er litt trist... men godt med ferie!!
Vi snakkes!!