Wednesday, June 28, 2006

Overraskelsen nevnt lenger nede var...



...falketrening. Eg har hatt ein falk pa handa. En stor falk, med auge som stirra sa intenst at eg var redd for at den skulle flyge i synet pa meg. Eller i allefall prove, for eg hadde den i ganske stramt band. Eg sag det best a goyme augene bak et par solbriller.

Falkar er late fuglar, fikk vi vite. Men dei er utrulig presise nar det gjeld. Hvis falken er mett, gidd den ikkje a flyge. Derfor blir falkar i fangenskap vegd og holdt rundt optimal flygevekt. Pa den maten far dei falken til a samarbeide nar dei tek den med ut for a trene, fordi at falken veit at den far kjottbitar som belonning for a fly litt.

Vi fikk laere a kaste falken avgarde. Falker er late, sa det hjelp med litt fart for a komme i gang. Nar dei forst er i lufta, flyg dei mot naermaste topp. For a speide etter bytte. Men dei har laert at nar falketrenaren lofter armen igjen, og det ligg en kjottbit pa neven, er det greit a fly ned igjen. A sja en falk segle mot deg i stor fart med kurs for handa, kan vaere litt skremmande. Men eg syns det var utrulig fascinerande.

Ellers har dagane i Manchester vore veldig fine. Vi har rukke a gjere ein heil del, og dei fleste kveldane har vi vore sammen med Jon og til dels Geoff. Vi har grilla pa the rec center i lys av billykter og grillen sjolv. Tusenbein har falt ned fra trea, dei har vore skikkelig stygge med blada pa trea i ar. Vi har jogga rundt i Manchester. Sett i butikkane, ete is, slikka litt sol, besokt mine reservebesteforeldre og litt til.

No gjenstar berre a komme seg til Portland. Vi har forresten forsteklasse-billettar dit pa flyet i morgon. Sa far vi berre sja om flyet faktisk gar.

No comments: