Wednesday, March 16, 2011

Tyrkia-veka går fort!

Jaja, kva skal ein seie? Sløver litt foran PC'en etter ein tre retters middag nede i ein av hotellrestaurantane i lag med støtteapparatet til Sandviken og Arna-Bjørnar. Betalte ingenting for den heller, sjølvsagt. Eg trur faktisk ikkje eg har brukt meir enn €5 sidan eg kjøpte visum til Tyrkia på laurdag...Skulle eigentleg på ein anti-stress massasjetime på spa nede i kjellaren, men middagen trakk slik ut at eg måtte utsette det til i morgon...

I går tirsdag var det først morgontrening, før treningskamp mot Amazon Grimstad på ettermiddagen. Kampen endte uavgjort 0-0, som eg trur jentene var nesten fornøgd med, i og med at dei ikkje tapte. Det er jo det dei har brukt å gjere i Toppserien tidlegare, dessverre. I morgon er det ny treningskamp mot Linderud/Grei.

I dag har vi hatt ein fridag, dvs ingen obligatoriske aktiviteter etter morgonøkta. Dei fleste spelte sandvolley nede på stranda, før ei frivillig fotballøkt på ettermiddagen. Eg har såvidt klart å halde luftvegane nokonlunde fungerande, men frisk er eg i allefall ikkje. Heldigvis ikkje feber, men irriterande å være forkjøla her nede når eg liksom skulle ha "aktiv" ferie og få komt skikkelig i gang med jogging og sånn fram mot våren og sommaren. Det har det ikkje blitt noko av. Jappi (materialforvaltaren) var på apoteket for å prøve å finne noko teip til medisinskrinet for meg, og kom tilbake med slimløysande brusetablettar for halsen min...hadde dårleg stemme igår, men idag har den vore ganske bra.
Heldigvis er eg frisk nok til å få solt meg litt :) Sovnar som regel på solsenga og grur meg litt til eg kjem heim til regn...

Har fått ein viss døgnrytme her nede også, som liknar veldig på heime...Står opp 7.15 kvar dag, ferdig med frokost ca 8, trening klokka 9 og 15, og heilt kake om kvelden. Blir ikkje mange turane ned i baren, for å sei det slik. Er som regel i seng før 11.

Det er ikkje mange som har bada noko særlig, men eit par har våga seg uti. Korleis temperaturen er, veit eg ikkje. Det lurte Siggen (hjelpetrenar) på også, så han spurte Lise om dette, og fekk følgande svar:
"Ser eg ut som en........termostat?"

Prøvde å laste opp eit par bilder, men det gikk heller dårleg. Får ta det igjen!


1 comment:

Unknown said...

så kjedelig å ikkje være i form då! håper du har kosa deg likevel...merkar at eg er bittelittegrann misunneleg altså!! :)