Thursday, August 10, 2006

En ny, rød mobil

Eg har vore tilbake i steinalderen eit par dagar. Eg trur i allefall det var slik det føltes, den gongen dei ikkje hadde særlig med bekvemmeligheter. Eg er på veg ut av steinalderen igjen no, men det går nok litt tid før eg er skikkelig på sporet igjen, godt inne igjen i den digitale verda.

Tenk deg eit liv utan mobil, VISA-kort, førarkort, dine nye briller, Ipod, klokke, pass, toalettsaker og digitalt kamera. Det var temmelig nøyaktig det som forsvann på vei heim til Norge for eit par dagar sidan, saman med sekken det var i. Surt? Nja. Jo. Men alt kan erstattast. Nesten. Alle bilda eg hadde på kameraet er borte. Og nokre av smykka eg hadde i toalettveska hadde stor affeksjonsverdi. Det er mest .....upraktisk. No har eg iallefall mobil igjen. Midlertidig kjøretillatelse (trur du ikkje Biltilsynet har ferie?? Og lensmansskontoret også, det drøyar litt med nytt pass og norsk anmeldelse for forsikringsselskapet) er fiksa. VISA bestilt. Og ny sekk og toalettsaker kjøpt. En minneverdig avslutning på ferien for i år.

Det kommer ordna sej
det gör det alltid
jo det löser sej
så brukar allt bli
det kommer fixa sej tillslut
det är inget tvivel om

1 comment:

Anonymous said...

Stakkars statue, stakkars deg.
Du er sikkert veldig lei
av alltid stå så musestille,
itte kunne gjøre dæ du ville....

Stakkars Ellen, stakkars deg.
Du er sikkert veldig lei
av ikke vere så tilgjenglig,
itte kunne vere så forfengli...

Men det går nok bra til slutt,
hjelper ikke vere mutt.
Du har alltids dine gode venner,
og fremdeles har du dine tenner...